PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 10 | 26--27
Tytuł artykułu

Wszystko naraz

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora kluczem do sukcesu każdej kampanii reklamowej jest możliwość poznania reklamowanych produktów pełnią zmysłów. Autor pokazuje jak oddziaływać na poszczególne zmysły, aby skutecznie dotrzeć do konsumentów.
Rocznik
Numer
Strony
26--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Euro RSCG Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171189159

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.