PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2011 | nr 9 | 76--77
Tytuł artykułu

Klient w bankowym organizerze

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Bardzo istotnym elementem zarządzania jest umiejętność kategoryzowania obiektów pod kątem ich cech wspólnych dla danego działania. Na takich przesłankach opiera się proces segmentacji klientów banków. W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie jak segmentować klientów, aby dane były z jednej strony uporządkowane, a z drugiej umożliwiały elastyczne kształtowanie oferty.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
76--77
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171189369

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.