Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawione podejście metodologiczne do procesu budżetowania przychodów ze sprzedaży produktów o charakterystyce sezonowej stanowi jedynie tezę do dalszych dyskusji nad problematyką budżetowania przychodów o dużej zmienności w kolejnych analizowanych okresach. Stanowić powinno jednak pozytywny drogowskaz dla menadżerów borykających się na co dzień z tego typu problemami. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
222--228
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
- Dittman P.: Metody prognozowania sprzedaży w przedsiębiorstwie, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1996.
- Drury C.: Rachunek kosztów, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 1996.
- Prognozowanie gospodarcze, Red. M. Cieślak, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1993.
- Sobczyk M.: Statystyka, PWN, Warszawa 1997.
- Zeliaś A.: Teoria Prognozy, PWE Warszawa 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171189451