PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 831, t. 2 Budżetowanie przychodów i kosztów. Tom 2, Komunikaty | 222--228
Tytuł artykułu

Budżetowanie sprzedaży produktów o charakterystyce sezonowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawione podejście metodologiczne do procesu budżetowania przychodów ze sprzedaży produktów o charakterystyce sezonowej stanowi jedynie tezę do dalszych dyskusji nad problematyką budżetowania przychodów o dużej zmienności w kolejnych analizowanych okresach. Stanowić powinno jednak pozytywny drogowskaz dla menadżerów borykających się na co dzień z tego typu problemami. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
  • Dittman P.: Metody prognozowania sprzedaży w przedsiębiorstwie, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1996.
  • Drury C.: Rachunek kosztów, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 1996.
  • Prognozowanie gospodarcze, Red. M. Cieślak, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1993.
  • Sobczyk M.: Statystyka, PWN, Warszawa 1997.
  • Zeliaś A.: Teoria Prognozy, PWE Warszawa 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171189451

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.