PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 10 | 6--8
Tytuł artykułu

Lokowanie w iŚwiecie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Product placement w grach i aplikacjach mobilnych jest jednym z najbardziej obiecujących narzędzi, jakie na chwilę obecną można znaleźć w obszarze marketingu mobilnego. Atrakcyjność produktów Apple może doskonale wpływać na te marki, które gotowe są na lokowanie produktów w sposób dynamiczny. Zainteresowanie lokowaniem produktów ze strony deweloperów gier i aplikacji stale rośnie, co w ciągu najbliższych miesięcy niewątpliwie wpłynie na powiększenie portfolio oferowanych możliwości w obszarze planowania kampanii PP. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
  • iPlacement Sp. z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171189603

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.