PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 10 | 28--29
Tytuł artykułu

Drugie życie bonów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wszędzie tam, gdzie przedsiębiorstwa szukają eleganckiego pomysłu na prezent lub nagrodę, w pierwszej kolejności pojawiają się właśnie kupony. Z marketingowego punktu widzenia taka inwestycja jest dla firmy opłacalna zarówno wizerunkowo, jak i finansowo. Wiadomo, że najważniejszy cel to zadowolenie klientów, a o to w przypadku bonów nie trzeba się martwić - zamiast kolejnego żelazka lub tostera otrzymują oni bowiem elegancki substytut gotówki, który mogą wykorzystać w najbardziej optymalny dla siebie sposób. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
28--29
Opis fizyczny
Twórcy
  • Sodexo Motivation Solutions
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171190141

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.