PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 10 | 46--48
Tytuł artykułu

Zrozumieć postawy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jedną z podstawowych rzeczy, do których można wykorzystać wiedzę o funkcjach, jakie pełni dana postawa, jest projektowanie skutecznych przekazów perswazyjnych, czyli np. reklam. Zgodnie z tzw. hipotezą dopasowania funkcjonalnego najskuteczniejszy powinien być przekaz, który jest dopasowany do funkcji danej postawy. W badaniach wykazano, że osoby o silnej OSZ (obserwacyjnej samokontroli zachowania) bardziej przekonuje reklama wizerunkowa, czyli zwracająca uwagę na to, jak użycie danego produktu może wpłynąć na społeczny wizerunek konsumenta. Z kolei osoby o słabej OSZ bardziej przekonywała reklama, która zwracała uwagę na jakość reklamowanego produktu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
46--48
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171190159

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.