PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 10 | 81--83
Tytuł artykułu

Udane kampanie kontekstowe

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka krótko omawia najważniejsze jej zdaniem elementy, które trzeba przemyśleć na etapie planowania kampanii kontekstowej. Chodzi o cel, jaki chcemy za pomocą kampanii osiągnąć, a także o target, czyli grupę adresatów kampanii, cechy prowadzonego biznesu, stawkę za pozyskanie użytkownika, czas trwania i intensywność kampanii, atuty oferty i jej kategoryzację. Autorka zwraca uwagę również na aspekty techniczne: obsługę wygenerowanego ruchu, wybór strony docelowej dla kampanii i formaty reklamowe.
Rocznik
Numer
Strony
81--83
Opis fizyczny
Twórcy
  • Interia.pl S.A.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171190365

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.