PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 165 | 7--17
Tytuł artykułu

Informacyjne uwarunkowania przejścia z fazy spadku do odnowienia produktu

Autorzy
Warianty tytułu
Information Determinants of Transition from the Phase of Decline to Relaunch of the Product
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł koncentruje się na informacyjnych uwarunkowaniach przejścia z fazy spadku produktu do jego odnowienia rynkowego. Zwraca uwagę na konieczność monitorowania rynku produktu jako podstawy do identyfikacji jego rynkowych możliwości oraz poszukiwania nowych szans na zmieniającym się rynku - przede wszystkim posiadania informacji o konkurencji oraz przemianach w trendach, preferencjach i postawach konsumentów, które stanowią fundament do przygotowania strategii produktowej przedsiębiorstwa. (fragment tekstu)
EN
The paper discusses the issues of information determinants during transition from the phase of decline to relaunch of the product in its life cycle. The starting point to prepare a relaunch strategy is information about the consumer behavior, consumer expectations, competition and sales. Knowledge and understanding of the nature and practice of the relaunch product strategy is a result of good recognition of these determinants. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
7--17
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Baker, M., Hart, S., Product Strategy and Management, Prentice Hall/Financial Times, 2007.
  • Rutkowski, I.P., Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania, PWE, Warszawa 2007.
  • Sojkin, B., Etap wprowadzania w cyklu życia produktu, w: Wprowadzanie nowego produktu na rynek, red. B. Sojkin, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2003.
  • Sojkin, B. (red.), Zarządzanie produktem, PWE, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171190691

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.