PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 88 (LXXXVIII) | 137--147
Tytuł artykułu

Informacyjne i komunikacyjne uwarunkowania wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw w warunkach integracji Polski z Unią Europejską

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polskie przedsiębiorstwa stoją przed wielkim wyzwaniem, jakim będzie wejście do UE. Podniesienie ich konkurencyjności na rynku europejskim będzie zależało w dużym stopniu od tego, w jaki sposób potrafią one wykorzystać nowe technologie informacyjne i komunikacyjne dla zwiększenia swojej innowacyjności. Motorem napędowym gospodarki Unii Europejskiej są nowe technologie. Polskie przedsiębiorstwa a także administracja i edukacja powinny zwiększyć tempo wdrażania rozwiązań technologii informacyjnej nie tylko w celu dorównania do poziomu unijnego, ale także dlatego, aby mogły uczestniczyć w realizacji programów unijnych, wspierających rozwój gospodarczy. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
137--147
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Cellary W., Nowość a globalizacja, [w:] Polska w drodze do globalnego społeczeństwa informacyjnego, UNIDO, Warszawa 2002, s. 34.
  • Czym jest e-learning, www.szkolenia.com dnia 2003-05-08 w oparciu o pracowanie DataGroup SA, cyt. za: Analiza stanu obecnego i perspektywy rozwoju rynku IT. Opracowanie PARP, www.parp.gov.pl.
  • E-praca zdobywa Europą, www.biznesnet.pl, 2003-05-09.
  • Europe and the global information society; Recommendations to the European Council, Bruksela, 26 maja 1994 r. - Raport Bangemanna.
  • Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Przedsiębiorstwo wirtualne, Difin, Warszawa 2002, s. 34.
  • Janasz W., Modele działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, [w:] W. Janasz (red.), Innowacje w modelach działalności przedsiębiorstw, Wydawnictwa Uniwersytetu Szczecińskiego, Rozprawy i Studia, t. (DXX) 446, Szczecin 2003, s. 123.
  • Kiełtyka L., Komunikacja w zarządzaniu, Agencja Wydawnicza „Placet”, Warszawa 2002, s. 437.
  • Piotrowski A.J., Gospodarka elektroniczna, [w:] Polska w drodze do globalnego społeczeństwa informacyjnego, UNIDO, Warszawa 2002, s. 27.
  • Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001, s. 18.
  • Rozwój rynku teleinformatycznego, http://www.kbn.gov.pl/cele/indexl.html.
  • www.parp.gov.pl.
  • Wybrane problemy polskiej teleinformatyki, „Informatyka” 1997, nr 10, s. 810.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171190917

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.