PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 135 | 136--143
Tytuł artykułu

Nowe formy komunikacji marketingowej - wybrane aspekty

Warianty tytułu
New Forms of Marketing Communication - Chosen Aspects.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawą sukcesu na obecnym rynku jest przyjęcie punktu widzenia potencjalnego nabywcy we wszystkich podejmowanych działaniach. Każde przedsiębiorstwo musi tak kształtować komnikację z rynkiem, aby uwzględniała ona nowe trendy, perspektywiczne zmiany w burzliwym i złożonym otoczeniu, wskazując cele, środki i sposoby jej realizacji. Obecnie przedsiębiorstwo powinno stosować bardzo różnorodne sposoby komunikacji z rynkiem, gdyż tradycyjne formy w niektórych sytuacjach nie sprawdzają się. Konsumenci oczekują zaskoczenia, są coraz bardziej wymagający. Obecnie należy w odpowiedni sposób wpłynąć na zmysły oraz emocje konsumenta. Działania komunkacyjne muszą być bardziej kreatywne, zaskakujące, powinny ne tylko informować , ale i oddziaływać na konsumenta w pozytywny sposób. (framnent tekstu)
EN
The multilateral communication with the use of nonstandard messages becomes increas-ingly important on a competitive market. Today's consumer is exposed to overwhelming amounts of information, hence the new methods of reaching consumers arę so important The paper presents aspects of marketing communication, especially presenting the use of blogs, web communities, flash games, guerrilla marketing and experiences marketing. The importance of integrated marketing communications is also highlighted. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
136--143
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Blythe J., Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa 2002.
  • Cyran M., Piotrowski M., Budowanie marki w Second Life, Marketing w Praktyce 2007, nr 11.
  • Dobek-Ostrowska B., Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 1999.
  • Dobrowolska-Sagan M., Kubicka A., Lepki wirus czyli reklama przyszłości, Brief 2006, nr 87.
  • Halicki R, Niesforna komunikacja, http://www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj= 06&id numer=520294.
  • http://secondlife.com/whatis/.
  • http://www.bullseye.webzine.pl/2007/ guerrilla-ciekawe-pomysly-na-reklame.
  • http://www.bullseye.webzine.pl/2007/ guerrilla-marketing.
  • http ://www.bullseye .webzine.pl/2007/ marketing-wirusowy-tricki.
  • Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • Levinson J.C., Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla malej firmy, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2002.
  • Marketing zapachowy, http://www.aromamarketing.pl/marketing zapachowy.php.
  • Mazurek-Łopacińska K., Marketing doznań i doświadczeń - zasady i rola w oddziaływaniu na klienta, w: Ekspansja czy regres marketingu, red. E. Duliniec, PWE, Warszawa 2006.
  • Na smyczy trzyma filozofów Europy... Katarzyna, http://planeta-terra.blogspot.com/2007/ /05/na-smyczy-trzyma-filozofw-europy.html.
  • Smalec A., Rola komunikacji internetowej w warunkach niepewności, w: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców, red. L. Garbarski, J. Tkaczyk, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2009.
  • Sullivan L., Zgnieć pan to, panie Whipple czyli jak robić świetne reklamy, WIG-Press, Warszawa 2001.
  • Trzciński S., Marketing muzyczny wkracza na scenę, Brief 2006, nr 84.
  • Wiktor J. W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  • Wiktor J.W., Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, http://www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id numer=719231.
  • Zmysły otoczone, http://blog.przykawie.pl/?cat=26.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171191823

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.