PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
9 (2010) | nr 4 | 577--584
Tytuł artykułu

Event marketing w aktywizacji obszarów turystycznych

Autorzy
Warianty tytułu
Event Marketing in the Revitalizing of Tourism
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Imprezy i wydarzenia organizowane są przez różne podmioty na rynku, np. samorządy, podmioty prywatne, organizacje non profit. W każdym przypadku narzędzia event marketingu pozwalają na przekazanie misji tych podmiotów, co może mieć szczególny wpływ na kreowanie wizerunku obszaru, na którym odbywa się wydarzenie. Event marketing może być narzędziem zarówno kreowania marki, promocji obszaru, jak i kształtowania produktów turystycznych. Pokazane przykłady imprez potwierdzają tezę, że event marketing to świadome ożywianie gospodarki (przez wzrost popytu i podaży usług), popularyzacja wartości kulturowych i możliwość integracji społecznej różnych środowisk. (abstrakt oryginalny)
EN
Events are organized by various actors in the market such as local governments, private businesses, non-profit organizations. In any event, event marketing tool allows you to show the profiles of these actors and may have a particular impact on the creation of the image of the area where the event takes place. Event marketing can be both a tool of tourist products, and promotion tool for the area. Shown examples of the events confirm the thesis that event marketing is a deliberate revival of the economy (growth of demand and supply of services), the popularization of cultural values and the possibility of inclusion of different backgrounds. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
577--584
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Morska w Gdyni
Bibliografia
  • Catherwood D.W., R.L. van Kirk, 1992. The complete guide to event management. Ernst&Young Publication, New York, 246.
  • Mruk H., 2004. Komunikowanie się w marketingu. PWE, Warszawa, 186-188.
  • Obrębalski M. (red.), 1998. Marketingowa strategia rozwoju przestrzeni. Wyd. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław, 18.
  • Sprawozdanie z działalności, 2009. Międzynarodowe Targi Gdańskie SA, Gdańsk.
  • www.epr.pl, D. Kolber "Event marketing - organizacja imprez czy coś więcej?" (10.02.2010).
  • www.info-pr.pl (10.02.2010).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171192603

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.