PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 135 | 318--327
Tytuł artykułu

Komunikowanie wartości w świetle analizy kampanii społecznych

Warianty tytułu
Value Communication in the Light of Social Compaigns Analysis.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto problematykę komunikowania wartości w kampaniach społecznych przedsiebiorstw i instytucji. Artykuł został oparty na analizie przekazów społecznych publikowanych w portalu internentowym www.kampaniespoleczne.pl, który monitoruje i komentuje liczne kampanie emitowane zarówno w Polsce jak i w wielu krajach świata. Problematyka komunikacji wartości jest bardzo szeroka, dlatego analizę zawężono do dwóch głównych wątków tematycznych: - identyfikacji celów, sposobów argumentacji i treści przekazów kampanii społecznych emitowanych przez organizacje komercyjne oraz niekomercyjne w Polsce, - kontekstu i treści przekazu kampanii społecznych kierowanych do różnych narodowości. Zakresy tematyczne analizy zostały wybrane jako pochodna rozważań problemów współczesnego marketingu. (fragment tekstu)
EN
The main goal of this paper it to show issue of value communication in enterprises and non-profit organizations' social campaigns. This goal was achieved by analyzing the con-tent of polish and other countries' selected social campaigns'. This analysis was focused on identification of advertising goals, types of argumentation and content of social campaigns that was broadcast by commercial and non-profit organizations in Poland. The context and content of social campaigns addressed to different nationalities was analyzed in the light of HalP's cultural factors. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
318--327
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • Dietl J., Dylematy badań współczesnego marketingu, Marketing i Rynek, 2001, nr 3.
  • Duliniec E., Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa 2004.
  • Maison D., Wasilewski P., Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społeczne'], Fundacja Komunikacji Społecznej, Kraków 2002.
  • Misiąg R, Marginalizacja marketingu, w: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce -tożsamość, etyka, przyszłość, red. L. Garbarski, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2004.
  • Paliwoda-Matiolańska A., Społeczna odpowiedzialność w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2009.
  • Sargeant A., Marketing w organizacjach non profit, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171193573

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.