PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 266--274
Tytuł artykułu

Wielokanałowa komunikacja marketingowa banków detalicznych na rynku klientów zamożnych

Warianty tytułu
Multichannel Marketing Communication of the Retail Banks on the Wealthy Segment.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie istoty i specyfiki wielokanałowej komunikacji marketingowej prowadzonej przez banki detaliczne działające na rynku bankowości osobistej i prywatnej. Na tle zintegrowanej komunikacji marketingowej wyjaśniono główne pojęcia, zakres komunikacji wielokanałowej, korzyści jakie niesie. (fragment tekstu)
EN
The purpose of the article is to present the nature and specificity of multichannel marketing communication of retail banks which operate in the personal and private banking market. The author explains the main concepts, rangę of the multichannel communication and its benefits. To illustrate the theoretical issues, the noble Bank case is presented. This bank is a specialist in the upper market, ie. wealthy clients. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
266--274
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Jenkins H., Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, WaiP, Warszawa 2007.
  • Kubicz L, Ofmański N., Zintegrowana komunikacja marketingowa - nowa konieczność. Impact2002, nr 10.
  • Pickton D., Broderick A., Integrated Marketing Communications, Pearson Educalion, England 2001.
  • Rydel M., Zintegrowana komunikacja marketingowa. Nowe podejście - propozycja uporządkowania pojęć, w: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, red. B. Gregor, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004.
  • Stone M., Bond A, Blade E., Marketing bezpośredni i interaktywny, PWE, Warszawa 2007.
  • Szymańska A., Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Oficyna Wydawnicza "Unimex", Wrocław 2005.
  • Wiktor J.W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  • http://aukcje.wosp.org.pl/show item.php?item=334789.
  • http://media.noblebank.pl/noble-bank-news.html?id=3253.
  • http://media.noblebank.pl/noble-bank-news.html?id=3263.
  • http://media.noblebank.pl/noble-bank-news.html?id=5600.
  • http://media.noblebank.pl/noble-bank-news.html?id=5758.
  • http://media.noblebank.pl/noble-bank-news.html?id=5763.
  • http://media.noblebank.pl/noble-bank-news.html?id=5780.
  • http://media.noblebank.pl/noble-bank-news.html?id=6003.
  • http://www.egospodarka.pl/44946,Komunikacja-marketingowa-crossmedia,l,20,2.html..
  • http://www.noblebank.pl/poznaj_nas.html.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194495

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.