Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
O marketingu sportowym w branży komunikacyjnej mówi się coraz więcej. Jak grzyby po deszczu powstają nowe agencje, firmy konsultingowe czy specjalistyczne spółki zajmujące się sponsoringiem sportowym. W tym kontekście wydawać by się mogło, że pytanie o sens wykorzystywania potencjału Euro 2012 jest czysto retoryczne. Jednak odpowiedzi są dwie: pozytywna i negatywna. Warto wykorzystać potencjał Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, bo to wielkie wydarzenie, wielkie przeżycia, tysiące godzin transmisji w najróżniejszych mediach i wiele relacji domorosłych komentatorów na portalach typu Facebook i Twitter. Zdobycie miejsca we wspomnieniach z takiego wydarzenia warte jest niemało. Z drugiej strony przeciwnicy inwestowania środków w kampanie podczas Euro 2012 powiedzą, że bycie zauważonym w takim tłoku marek będzie nie lada wyzwaniem, a bycie zapamiętanym - już prawdziwym sukcesem. Nie wspominając o tym, że bycie dobrze i pozytywnie zapamiętanym okaże się majstersztykiem. I z pewnością nie każdemu się to uda. (fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195399