PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 2 | 28--30
Tytuł artykułu

Punkty i nagrody to za mało

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Twoi klienci muszą uwierzyć, że właśnie dzięki twojej marce staną się lepszymi ludźmi. To jest fundament zaangażowania – ludzie będą rozumieć, dlaczego warto ci poświęcać czas i uwagę, zasoby niemal bezcenne w dzisiejszym zabieganym świecie. (...) Dobrobyt, oszałamiająca ilość produktów na półkach sklepowych sprawiły, że jako konsumenci może i jesteśmy zadowoleni, ale przeżywamy dość poważny kryzys zaangażowania. Kryzys, który szkodzi markom. Firmy robią wszystko, by sobie z nim poradzić, ale to błędne koło - coraz większa ilość coraz bardziej atrakcyjnych reklam sprawia jedynie, że jeszcze bardziej chcę gonić za kolejną błyskotką. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
28--30
Opis fizyczny
Twórcy
  • MIDEA
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195433

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.