PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 2 | 44--46
Tytuł artykułu

Po co nam QR kody?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jeżeli zależy nam na prostym przekazaniu wartości dodanej, doskonałym rozwiązaniem będzie właśnie QR kod. To niskobudżetowa forma rozwinięcia swojej oferty, która jeszcze przez wiele lat będzie z uporem maniaka eksploatowana przez największe agencje na świecie. Jeżeli jednak pragniemy większej interakcji z konsumentem, a i budżet kampanii nie jest drastycznie ograniczony, warto zastanowić się nad alternatywą. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
44--46
Opis fizyczny
Twórcy
  • Mobbery
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195443

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.