PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 2 | 50--51
Tytuł artykułu

Złota lista subskrybentów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Listę odbiorców można porównać do koła zamachowego, które w dużej mierze nakręca sukces kolejnych etapów e-mail marketingowych kampanii. Jeżeli koło będzie wyszczerbione lub zakręci się zbyt wolno - nie ma co liczyć na oczekiwany efekt z wysłanych newsletterów. Odbiorcy muszą być bowiem zainteresowani otrzymywanymi wiadomościami oraz przede wszystkim chcieć je otrzymywać. Jak w takim razie zbudować listę zaangażowanych odbiorców, taką, która zapewni powodzenie prowadzonego działania e-mail marketingowego? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
50--51
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • GetResponse
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195449

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.