Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Components of the Level of Service Qualities Provided by the Civil Service on the Example of the Municipal Office in Sosnowiec
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badań poziomu zadowolenia klienta na przykładzie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu. Wyniki badań przeanalizowano przy wykorzystaniu analizy czynnikowej w celu wyznaczenia czynników ukrytych wpływających na poziom jakości usług. (abstrakt oryginalny)
There is an analysis in the paper of customer's satisfaction research on example of Sosnowiec. The results was analyzed by factor analysis to determine hidden factors impacting on the level of services' quality. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
169--179
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Aczel A., 2000: Statystyka w zarządzaniu. Pełny wykład, PWN.
- Bugdol M., 2008: Zarządzanie jakością w administracji publicznej, Difin.
- Flejterski S., Panasiuk A., Perenc J., Rosa G., 2008: Współczesna ekonomia usług, WN PWN.
- Gaster L., 2003: Squires, Providinig Quality in the Public Sector. A practical Approach to Improving Public Services, Open University Press.
- Speller S., Ghobadian A., 1993: Excellence in local government: change for the public sector, Managing Service Quality, September 29-34.
- Gantar E., Walesiak M., 2004: Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
- Kożuch B., Kożuch A., 2008: Istota usług publicznych, "Współczesne Zarządzanie",1.
- www.sosnowiec.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195461