PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 3 Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw | 17--26
Tytuł artykułu

Cele i uwarunkowania strategiczne dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskim

Warianty tytułu
The Strategic Goals and Conditions of Dealers of Car in the Pomeranian District
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejsze opracowanie prezentuje fragment wyników badań zrealizowanych na grupie autoryzowanych dealerów samochodów osobowych. W opracowaniu przeanalizowano dealerów samochodów osobowych pod kątem myślenia strategicznego i działań rozwojowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper is presenting the fragment of findings fulfilled on the group of an authorized dealers of cars. In the study dealers of cars were analyzed with respect to the strategic thinking and development activities. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Gdański
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Bibliografia
  • Buchnowska D. (2006), CRM: strategia i technologia, Wydawnictwo UG, Gdańsk.
  • De Wit В., Meyer R. (2007), Synteza strategii, PWE, Warszawa.
  • Dejnaka A. (2002), CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami, Helion, Gliwice.
  • Dembińska-Cyran I., Hołub-Iwan J., Perenc J. (2004), Zarządzanie relacjami z klientami, Difin, Warszawa.
  • Drucker P.F. (1994), Praktyka zarządzania, Nowoczesność, Kraków.
  • Dyche J. (2002), CRM. Relacje z klientami, Helion, Gliwice 2002
  • Frąckiewicz E., Rudawska E. (2004) Zarządzanie relacjami z klientami z wykorzystaniem koncepcji CRM, [w]: Przegląd Organizacji 7-8/2004.
  • Osip M. (2006), Zakup samochodu przez Internet, Marketing w Praktyce, nr 11 listopad 2006.
  • Otto J., (2001), Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa.
  • Pierścionek Z. (2003), Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa.
  • Prahalad C.K., Ramaswamy V. (2005), Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa
  • Stachowicz-Stanusch A., Stanusch M., (2007), CRM Przewodnik dla wdrażających, Placet, Warszawa
  • Szreder M. (2004), Badania opinii, Wyd. Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, Gdańsk.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195745

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.