PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 175 | 282--290
Tytuł artykułu

Monitoring aktywności merchandisingowej sklepu internetowego

Autorzy
Warianty tytułu
Monitoring of the Merchandising Activity of the Online Shop
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono główne obszary i metody monitorowania działalności merchandisingowej sklepu internetowego; dokonano podziału oraz charakterystyki mierników ze względu na instrumenty merchandisingu-mix, podkreślając jednoczenie ich przydatność dla oceny efektywności i skuteczności działań sprzedażowo-marketingowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The study describes principal areas and methods of monitoring merchandising activity of the online shop. The author presents the division and characteristics of measures with reference to instruments of merchandising mix, underlining their usefulness for evaluation of effectiveness and efficiency of sales-marketing activities. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
282--290
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Politechnika Łódzka
Bibliografia
  • Badanie Ecocamera 2010, www.smartinsights.com/blog/digital-marketing-strategy/digital-strategy-essentials [dostęp: 15.01.2011].
  • http://www.praktycznymarketing.pl/baza_wiedzy/artykuly/optymalizacja-strony/optymalizacja-procesu-zakupow.html [dostęp: 15.01.2011].
  • http://raventools.com/blog/301/what-is-seo-roi [dostęp: 15.01.2011].
  • http://blog.shpyo.net/?newsID=188 [dostęp: 15.01.2011].
  • Kaushik, A., 2010, Web analitics 2.0 the art. of accountability & sicence of customer centricity, Wiley, Indianapolis.
  • Kaushik, A., Analytics Evangelist w firmie Google; http://www.4qsurvey.com.
  • Krug, S., 2006, Nie każ mi myśleć. O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych, Helion.
  • Lee, K., Seda, C., 2010, Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię, wyd. 2, Gliwice.
  • Olczak, A., Sobczyk, R., 2010, e-merchandising jako marketingowa koncepcja stosowana w sklepach internetowych, w: S. Figiel (red.), Marketing w realiach współczesnego rynku, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171196079

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.