PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 3 | 25--27
Tytuł artykułu

Rozmowy i uczynki policzone

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wraz ze wzrostem popularności Facebooka i liczby marek, wykorzystujących go do działań marketingowych czy wizerunkowych, rośnie potrzeba pomiaru efektywności tych działań, a zwłaszcza - angażowania fanów. To właśnie na te potrzeby zdecydował się odpowiedzieć Facebook, wprowadzając nowy wskaźnik. Czym on jednak jest? Czy jego polska nazwa nie jest myląca? Każdy administrator strony na Facebooku dość szybko musiał się zorientować, że "Liczba osób, które o tym mówią" to zmieniająca się dynamicznie pozycja. Oczywiste było od początku tylko to, że im ta liczba wyższa, tym dla marki lepiej. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
25--27
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • SmartNet Research & Solutions
autor
  • Uniwersytet Warszawski; SmartNet Research & Solutions
  • Uniwersytet Warszawski; SmartNet Research & Solutions
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197327

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.