Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Nie ma znaczenia, jaki serwis chcemy wypromować; może to być zarówno blog, sklep internetowy czy strona korporacyjna dużej firmy. Tematyka jest dowolna, należy jednak zwrócić uwagę na popularność i konkurencyjność danego zagadnienia. Budżet, strategia i sposoby pozycjonowania będą różne, co nie zmienia faktu, że cel zawsze jest ten sam - optymalna pozycja w wynikach wyszukiwania i zwiększenie ruchu z wyszukiwarek w naszym serwisie. Bardzo ważne jest, aby już podczas rozmów początkowych zrozumieć, jak wygląda sytuacja, czego możemy się spodziewać i jakich rezultatów oczekiwać. W pracy z klientem zawsze wspólnie ustalamy bardzo konkretne cele liczbowe (takie jak np. procentowy wzrost ruchu z wyszukiwarek), sposoby ich mierzenia, a także czas potrzebny do ich osiągnięcia. Ustalenie podstawowych wytycznych projektu już na etapie jego rozpoczęcia jest bardzo istotne, zwłaszcza w przypadku SEO, gdzie efekty prac pojawiają się w kilkumiesięcznej perspektywie. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- PerformanceMEDIA
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197339