PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 3 | 72--73
Tytuł artykułu

Lojalność - jak budują ją na świecie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Lojalność jest równie trudna do zdefiniowana, jak do osiągnięcia. Program lojalnościowy to projekt, ale też i taki sam produkt wprowadzany na rynek jak pasta do zębów czy szkoła językowa. Rządzi się własnymi prawami, ma swoje cechy, zalety, spełnia określone wymagania i ma ułatwiać życie. Co w programach odnosi sukces bez względu na szerokość geograficzną? Gdzie szukać sprawdzonych schematów i jakie są różnice kulturowe widoczne w programach? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
72--73
Opis fizyczny
Twórcy
  • LOYCON SP. z o.o., Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197361

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.