PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 3 | 85--87
Tytuł artykułu

Benefity i emocje

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Istnieją dwa typy klienckiej lojalności – czynna i bierna. Pułapka w jaką często wpadają konstruktorzy programów, jest przekonanie, że czynna lojalność jest zawsze lepsza niż bierna. Z bierną lojalnością mamy do czynienia, kiedy uczestnicy konsekwentnie korzystają z określonych usług i kontynuują konsumpcję produktów firmy, choć bez wchodzenia w interakcje, a nawet nierzadko bez poczucia jakiejkolwiek więzi z marką. Lojalność aktywna to dla kontrastu interakcja i więź, które skutkują spontanicznymi zachowaniami wewnątrz świata marki, np. próbowaniem jej kolejnych produktów, jak i na zewnątrz - poprzez ambasadorowanie marce i dzielenie się pozytywnymi opiniami na jej temat. Nie wiąże się ona jednak jednoznacznie z nawykową wiernością. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
85--87
Opis fizyczny
Twórcy
  • Oskar Wegner agencja
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197367

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.