Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W 2012 roku z uwagi na zwiększający się bardzo szybko zasięg przekazu mobilnego poprzez galopującą sprzedaż smartfonów i tabletów nastąpi znaczny przyrost polskich aplikacji we wszystkich mobilnych sklepach. Ta dobra wiadomość dla deweloperów i agencji interaktywnych oznacza także konieczność zwiększania wydatków marketingowych nie tylko na samą budowę aplikacji, ale też na reklamę mobilną. (…) Jednym z najefektywniejszych narzędzi poza umieszczaniem informacji w reklamach TV czy na billboardach będzie reklama m-banerowa. Wzrośnie też znaczenie wyszukiwarek w m-sklepach. Aby użytkownik dotarł do aplikacji i zechciał kliknąć „instaluj", zespoły odpowiedzialne za tworzenie aplikacji będą musiały dostosowywać nazwy i opisy w sklepie do logiki ich wyszukiwania oraz prezentowania... innej dla każdego producenta systemu. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Mobilna Platforma Informacyjna coigdzie.pl
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197717