Warianty tytułu
The Tools Used for Building Relationships with Market Partners
Języki publikacji
Abstrakty
Firmy, które chcą osiągnąć sukces powinny tworzyć programy mające na celu nawiązanie relacji ze swoimi partnerami rynkowymi. W tym celu mogą korzystać z wielu różnych narzędzi, takich jak: bazy danych, telemarketing, internet, bezpośrednie przesyłki pocztowe lub programy lojalnościowe. Artykuł skupia się na prezentacji wyników badań mających na celu analizę różnych narzędzi służących do tworzenia relacji z partnerami biznesowymi na rynku zachodniopomorskim.
Companies wishing to achieve market success should create programs aimed at establishing relationships with their partners. To do so they can use many different tools, such as: data bases, telemarketing, Internet, direct mailing or loyalty programs. The article focuses on the presentation of marketing research results aimed at an analysis of different tools used to create relationships with market partners of West -Pomeranian region. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
69--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Chlipalski K., Trojański M.: Z Internetem w świat. "Manager Maeazine" 2001 nr l,s. 66-69.
- Partnerstwo pomiędzy podmiotami w regionie zachodniopomorskim. Kier. J. Karwowski. Maszynopis powielany. Katedra Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171199797