Warianty tytułu
Costumer as a Source of Innovation - Empirical Verification
Języki publikacji
Abstrakty
Telefon komórkowy jest przykładem produktu najbardziej innowacyjnego w ostatnich latach. W artykule, na podstawie opinii szczecińskich studentów - użytkowników telefonów komórkowych, przedstawiono wyniki badań na temat przyszłych i pożądanych cechach tych urządzeń. W badaniu wykorzystano zarówno metod ilościowych i jakościowych, koncentrując się na funkcjonalności nowych urządzeń.
The aim of this research is to verify whether consumer is a good source of innovation. The paper presents results of the consumer behavior research by using quantitative and qualitative methods (example of mobile phone market). Mobile phone is an example of the most innovation product of the last years. The authors present results of a field research taken among students in Szczecin. There are presented analysis of revealed and stated preferences. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
81--92
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Frąckiewicz E., Markowicz I.: Badanie postaw klientów telefonii komórkowej wśród studentów. "Wiadomości Statystyczne" 2005, nr 11 s. 45.
- Gatnar E., Walesiak M.: Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych. Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2004, s. 351-368.
- Krawiec F.: Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi. Difin, Warszawa 2000.
- Nowak E.: Metody taksonomiczne w klasyfikacji obiektów społeczno-gospodarczych. PWE, Warszawa 1990, s. 85-90.
- Penc J.: Innowacja i zmiany w firmie: transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa. Placet, Warszawa 1999.
- Pomykalski A.: Zarządzanie innowacjami. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 11.
- Sosnowska A., Łobejko S., Kłopotek A.: Zarządzanie firmą innowacyjną. Difin, Warszawa 2000.
- www.emarketer.com z dn. 10.12.2004 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171199799