Warianty tytułu
Loyalty Programmes - Practical Aspects
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł to próba odpowiedzi na pytania: czy posiadanie marketingowych baz danych klientów jest wystarczające do skutecznego działania na rynku?; czy na podstawie marketingowych baz danych możliwe jest zbudowanie skutecznego programu lojalnościowego?; czym w końcu jest program lojalnościowy i jak funkcjonuje? (fragment tekstu)
Key factors to build loyalty on the market are good information about clients. All necessary information about clients, firms can collect in different way, but most important is to remember, that good database has key advantages. Based on database firms can create loyalty programmes, which can have benefits for firm, but we have remember, that every loyalty successful program must be unique on the market. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
167--172
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Gdański
Bibliografia
- McCorkell G.: Direct andDatabase Marketing. Kogan Page Ltd, London 1998, s. 90.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171199923