PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 129 | 72--78
Tytuł artykułu

Podejście procesowe w zarządzaniu jakością - teoria i praktyka

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule zaprezentowane zostały doświadczenia z wprowadzania podejścia procesowego opartego na normie ISO 9001:2000. Podstawę do formułowania opinii stanowią badania empiryczne, przeprowadzone w okresie styczeń-marzec 2009 roku, w formie badań ankietowych, na grupie 84 losowo dobranych przedsiębiorstw. Zadawane pytania miały charakter zamknięty, z możliwością wyboru więcej niż jednej odpowiedzi. Była też możliwość formułowania własnych odpowiedzi. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
72--78
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • PN-EN ISO 9000:2006 pkt.0.2d.
  • T. Borys, P. Rogala, Systemy zarządzania jakością i środowiskiem, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2007, s. 54 oraz PN-EN ISO 9000:2006 pkt 0.2d.
  • E. Skrzypek, Jakość i efektywność, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2002, s. 145.
  • Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia. Polska Norma PN-EN ISO 9000.
  • D. Lock, Podręcznik zarządzania jakością, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, s. 57.
  • http://www.iso.pl.
  • A.G. Rummler, A.P. Brache, Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa 2000, s. 264.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171200141

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.