Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule wyjaśniono istotę desingu i DM, procedurę jego wykorzystania oraz możliwy wpływ na zarządzanie przedsiębiorstwem.
Rocznik
Numer
Strony
93--104
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
- Strategia rozwoju wzornictwa w Polsce na lata 2007-2020, Stowarzyszenie Projektantów Form Przemysłowych, Warszawa 2006, s. 6.
- R. Cooper, M. Press, The Design Agenda. A Guide to Successful Design Management, Biddles Ltd: Great Britain, Chichester 1995.
- T. Peters, Corporate Design Foundation - The Journal of Business and Design, "@Issue Journal", vol.6 no 1 http://www.cdf.org/issue_journal/tom_peters_on_design.html (stan na dzień 15.04.2009);
- Design Management Institute:18 Views on the Definition of Design Management, "Design Management Review", Vol. 9, No. 3/1998, s. 14-19.
- T. Brown, Design Thinking, "Harvard Business Review", June 2008, s. 86.
- P. Balcerzak, O wzornictwie przemysłowym, s. 3.
- M. Oakley, Managing Product Design, Wiley, London - New York 1984.
- B. de Mozota, Design management: using design to built brand value and corporate innovation, Allworth Press, New York 2003.
- M. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1999.
- A. Tuulenmaki, Finnish design agencies' services: from styling to business Consulting, "Form Function Finland", No 94 2/2004. s. 6-9.
- R. Verganti, Wzornictwo, "Harvard Business Review Polska", kwiecień 2007, s. 106-116).
- Zob. PMBOK Guide - Kompendium wiedzy o zarządzaniu projektami, MT & DC, Warszawa 2007, s. 8.
- D. Ullman, The Mechanical Design Process, 4th edition, Mc Graw Hill, New York 2009
- J. Pogorzelski, Doceniona siła designu, "Marketing w Praktyce" 2009, nr 3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171200205