Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem referatu jest przedstawienie ramowej koncepcji (modelu) negocjacji jako instrumentu zarządzania firmą. Założono, iż proponowany model powinien mieć charakter kompleksowy i wielowymiarowy. W referacie zaprezentowano ogólna interpretację proponowanego modelu oraz syntetyczną charakterystykę jego elementów. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
251--258
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Bibliografia
- C. Dupont, G-O. Faure, The negotiation process, w: International negotiation. Analysis, approaches, issues. A publication of the process of international negotiations (PIN) Project, red. V.A. Kremenyuk, Jossey-Bass Publishers, San Francisco-Oxford 2002.
- A. Fowler, jak skutecznie negocjować, Petit, Warszawa 2001.
- R.J. Lewicki, D.M. Saunders, B. Barry, J.W. Minton, Zasady negocjacji. Kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
- Leksykon zarządzania, Difin, Warszawa 2004.
- Z. Martyniak, Metody organizowania procesów pracy, PWE, Warszawa 1996.
- S. Nahotko, Negocjacje biznesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aspekt ekonomiczny, Oficyna Wydawnicza OPT Sp. Z o.o., Bydgoszcz 2001.
- Negocjacje. Harvard Business Essentials, MT Biznes Ltd., Konstancin-Jeziorna 2003.
- H. Raiffa, The art and science of negotiation, Belknap Press, Cambridge, Mass. 1982.
- R.A. Rządca, Negocacje w interesach, PWE, Warszawa 2003.
- J. Szaban, Negocjowanie jako jedna z technik zarządzania, "Doskonalenie kadr kierowniczych" 1986, nr 2.
- M. Watkins, Sztuka negocjacji w biznesie. Innowacyjne podejście prowadzące do przełomu, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2003.
- K. Zimniewicz, O instrumentach zarządzania słów kilka, w: Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie, red. K. Zimniewicz, Zeszyty Naukowe nr 36, Wydawnictwo Naukowe AE w Poznaniu, Poznań 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171200789