PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 4 | 99--102
Tytuł artykułu

Korzyść z wiedzy o klientach (cz. 2)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Druga część wyników badania przeprowadzonego na przełomie lat 2010 i 2011 przez Sollers Consulting na temat prawidłowego zarządzania informacją o kliencie. Autorzy wymieniają obszary usprawnień, które zostały wyłonione na podstawie wyników badania. Zajmują się też zagadnieniem jakości danych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
99--102
Opis fizyczny
Twórcy
  • Sollers Consulting
  • Sollers Consulting
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171201351

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.