Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Price - the Factor Influencing Holiday Package Selection of Tourism Clients
Języki publikacji
Abstrakty
Ważną rolę podczas dokonywania wyboru produktu turystycznego (sposobu spędzania wakacji: pakiet wakacyjny, wycieczka, wyjazd itp.) odgrywają m.in. miejsce docelowe, rodzaj pakietu wakacyjnego, reputacja biura podróży, osobiste doświadczenia klientów oraz oczywiście cena i rodzaj rabatów cenowych. Niniejszy artykuł omawia badania postaw konsumentów w Polsce i na Słowacji wobec cen pakietów wakacyjnych i rabatów cenowych. (abstrakt oryginalny)
When choosing a tourism product (for spending a holiday - holiday package, trip, tour, e.g.) several factors play an important role in the individual decision e.g. destination, purpose of holiday package , the agency's reputation, personal experience and of course price and any price discounts. This article discusses the research of attitudes of customers in Poland and Slovakia toward holiday package prices and price discounts. (original abstract)
Twórcy
autor
- Politechnika Częstochowska
autor
- Uniwersytet Rzeszowski
autor
- Uniwersytet Rzeszowski
Bibliografia
- S. Kot, B. Ślusarczyk, Influence of Global Crisis on Investment in Poland. W: Management 2010. Knowledge and Management in Times of Crisis and Ensuing Development. Part 1, R. Stefko, M. Frankovsky, P. Adamisin (red.), Wyd. University of Prešov, Prešov 2010, s. 46.
- D. Matušiková, Produkt cestovného ruchu ako faktor ovplyvňujúci rozvoj regiónu. W: Medzinárodná vedecká konferencia Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. Nové trendy v marketingu, Smolenice, November 2007, s. 255-261.
- B. Rajagopal, Marketing Dynamics (Theory and Practice), New Age International (P) Ltd., New Delhi 2007, s. 143.
- R. Štefko, Základy marketingu, Prešovská univerzita v Prešove, Prešov 2006, s. 122.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171201627