PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 189 | 114--124
Tytuł artykułu

Przywództwo w procesie organizacyjnego uczenia się

Warianty tytułu
Leadership in the Process of Organizational Learning
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest omówienie koncepcji przywództwa w procesie organizacyjnego uczenia się. Punktem wyjścia uczyniono przedstawienie charakterystyki przywódców procesu uczenia się, co pozwoliło w dalszej części artykułu na określenie znaczenia informacji oraz roli kultury organizacyjnej w procesie budowy organizacji uczącej się, a także na wytyczenie wyzwań dla menedżerów przyszłości. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of this paper is to discuss the concept of leadership in the process of organizational learning. The paper starts with a description of the leaders of the learning process. This helps to define the sense of information and the role of organizational culture and to chart the challenges for future managers. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
114--124
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Chowdhury, S., 2002, Management 21C. Someday We'll All Manager His Way, Prentice Hall, New York.
  • Collins, J., Porras, J.I., 2008, Wizjonerskie organizacje, MT Biznes, Warszawa.
  • Drucker, P.F., 1999, Managing Oneself, Harvard Business School Publishing.
  • Hallowell, E.M., 1999, The Human Moment at Work, Harvard Business Review, January - February.
  • Senge, P.H., 1998, Piąta dyscyplina, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.
  • Urlich, D., Nason, S., 1998, Learning Capability, Oxford Press, New York.
  • Ulrich, D., Zegner, J., Smallwood, N., 1999, Results Based Leadership, Harvard Business School Press, Boston.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171202129

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.