Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedsiębiorstwo turystyczne w przeciwieństwie do wielu innych, zaawansowanych technologicznie korporacji (Siemens, Mercedes, Dresdner Bank, ABB, Nokia i in.), nie ma potrzeby ochrony własnej wiedzy korporacyjnej; wręcz przeciwnie, im szybciej ona trafi w postaci nowych ofert, systemów komunikowania itp. do klientów, tym szybciej zostanie zutylizowana. Tak więc modele biznesu opartego na wiedzy znacznie się różnią w poszczególnych sektorach gospodarki. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
423--432
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Bibliografia
- K. Perechuda, Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym, wyd. 2, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2007, s. 198-199
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171204863