Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Najważniejszą przesłanką prawidłowego funkcjonowania rynku jest prawo do nieograniczonego wyboru kontrahenta oraz do prowadzenia transakcji kupna-sprzedaży. (...) Celem niniejszego opracowania jest wyodrębnienie podsystemu rynku nieruchomości oraz identyfikacja jego charakterystycznych cech oraz determinant. Podsystemami, wyróżnianymi przy klasyfikacji rynku za pomocą teorii systemów są podsystemy: podmiotowy,przedmiotowy,przestrzenny.(fragment tekstu)
Rocznik
Strony
78--90
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Leksykon marketingu. Red. J. Altkorn i T. Kramer. PWE, Warszawa 1998, s. 216.
- Zachowania podmiotów rynkowych. Red. J. Kramer. PWE, Warszawa 1999, s. 154.
- Ph. Kotler: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s. 153-154, 176-177.
- R. Głowacki, J. Kramer, L. Zabiński: Analiza rynku. PWE, Warszawa 1981, s. 188.
- M. Sochacki: Budowanie w krajach Unii Europejskiej. Polityka Agencja Badawcza Budownictwa, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171205687