Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rocznik
Numer
Strony
18--27
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne, Gdańsk 2003
- Dru J.M., Disruption live. Zmiana reguł gry na rynku, TBWA, Warszawa 2003
- Grzelak A., Handel dźwignią reklamy, Polityka of March 6, 2004
- Jerzyk E., Leszczyński G., Mruk H., Kreatywność w biznesie, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2006
- Łobuz P., Urbański M., Hipnotyczny marketing, Złote Myśli, Gliwice 2005
- Makarenko V., Jak szeptać to tylko etycznie, Gazeta Wyborcza of February 14, 2005
- Michalik R., Rozrywkowa reklama z marką, Marketing w Praktyce 2007, no. 2
- Nowacki R., Reklama, Difm, Warszawa 2006
- Sutherland M., Sylwester A.K., Reklama a umyśl konsumenta, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002
- Szmidt K., Elementarz twórczego życia, Intra, Warszawa 1994
- Toscani O., Reklama to uśmiechnie te ścierwo, Warszawa 1997
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171207233