Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rocznik
Numer
Strony
37--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Bielniak A., Czy czas już na BTL, Impact 2002, no. 2
- Blythe J., Marketing communication, PWE, Warszawa 2002
- Boskar T., Prawo baz danych, Marketing w Praktyce 2003, no. 8
- BTL pl 2006. Part 2, Marketing w Praktyce 2006, no. 6
- Bzdyra-Maciorowska A., Marketing w słuchawce, Marketing w Praktyce 2005, no. 12
- Cyganek M., Dobra prognoza dla cali center, Marketing w Praktyce 2005, no. 2
- Czupryna K., Skuteczny marketing bezpośredni, IFC Press, Warszawa 2004
- DMIS, Royal Mail Consumer Panel 2004
- Karasiewicz G., Trojanowski M., Utrapienia marketingu bezpośredniego, Marketing w Praktyce 2002, no. 9
- Kostyra T., Badania na rynku MB, Impact 2002, no. 4
- LBS, The MET Report 2004
- Okraska A., Nowa era marketingu bezpośredniego, Marketing Serwis 2002, no. 3
- Pawlik A., Z nadzieją w przyszłość, Marketing Serwis 2002, no. 3
- Pols R., Konińska I., Bezpośrednio mierzalny, Marketing Serwis 2002, no. 1
- Sobolewska S., Marketing bazodaniowy, http://www.centrumwiedzy.edu.pl/index.php? option=com_content&task=view&id=310&Itemid=64
- Stańska E., Usługi Tele- i mobilmarketingowe, Marketing w Praktyce 2005, no. 12
- Szuman M., Dobski P., Marketing bezpośredni, Infor, Warszawa 1997
- "Telemarketing 2005", report from research conducted by Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, Geminus S.A. and Nowoczesna Firma, August 2005
- V12 Report
- Wirtualne media "Spoty mniej skuteczne", za: Parkiet z 27.06.2005
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171207261