Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rocznik
Numer
Strony
89--99
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Covey S., 7 nawyków skutecznego działania, Wydawnictwo MEDIUM, Warszawa 1996
- Fonfara K., Marketing partnerski, PWE, Warszawa 1999
- Hogan K., The psychology of persuasion: How to persuade others to your way of thinking, Pelikan Publishing Company, Inc
- Komunikacja marketingowa, ed. B. Szyminiuk, PWE, Warszawa 2006
- Komunikowanie się w marketingu, ed. H. Mruk, PWE, Warszawa 2004
- Kotler Ph., Marketing, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2005
- Mehta M.D., Dubinsky A. J, Personal selling, Houghton Mifflin Company, 2006
- Mitnick K.D., The art of deception: Controlling the human element of security, John Wiley & Sons, Inc, 2002
- Thatcher R., Selling persona! training: How to make the most of your personal training business, Trafford Publishing, 2006
- Trailer B., Dickie J., Jak zarządzać handlowcami w dobie rewolucji w sprzedaży, Harvard Business Review Polska vol. 12, 2006
- Tyszka T., Psychologiczne pułapki oceniania i podejmowania decyzji, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 1999
- Wiktor J. W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171207399