Warianty tytułu
Implementation of Best Business Practices
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł omawia wyniki badań prowadzonych w ramach badań statutowych Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie - Najlepsze Praktyki Biznesowe. Autorzy skoncentrowali się na procesie wdrażania najlepszych praktyk biznesowych w marketingu. Na podstawie pogłębionego wywiadu przeprowadzonego w firmie Agusta Westland Polska w Świdniku, zaprezentowano specyficzne uwarunkowania wdrażania najlepszych praktyk biznesowych w marketingu w branży lotniczej. (abstrakt oryginalny)
The article discusses the results of a study conducted within the Collegium of Business Administration statutory research - the Best Business Practices. The authors focused on the implementation of best business practices in marketing. Basing on in-depth interview at Agusta Westland Poland in Świdnik, they present special considerations for implementing best business practices in marketing in the airline industry. (original abstract)
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Bogdan Ch.E., English M.J., Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk, Helion, Gliwice 2006.
- Carter L., Carmichael P., Best Practices, "Leadership Excellence" 2009, no 11.
- Dibb S., Marketing Planning Best Practice, "The Marketing Review" 2002, no 2.
- Handbuch Management. Mit Beste Practice zum Managementerflog, red. Ch.Jahns, G.Heim, Schäffer-Poeschel, Stuttgart 2003.
- Sagan M., Zarzycka A., Najlepsze praktyki biznesowe w marketingu. Pomiar i wdrażanie, opracowanie w ramach badań statutowych, Pomiar i wdrażanie najlepszych praktyk biznesowych (NBP) do przedsiębiorstw w Polsce, pod kierunkiem Krzysztofa Rutkowskiego, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH, Warszawa 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171208241