Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przestawiono wpływ otoczenia kraju na postrzeganie partnera i przebieg kooperacji. Pokazano, że zaufanie jest zarówno warunkiem jak i efektem skutecznej kooperacji przedsiębiorstw.
Rocznik
Strony
49--64
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Gołębiowski Т.: Motywy i bariery kooperacji polskich przedsiębiorstw. Przykład przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego. W: Wspólna Europa. Partnerstwo przedsiębiorstw jako czynnik ograniczania ryzyka działalności gospodarczej. Red. H. Brdułak, E. Dułiniec, T. Gołębiowski. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2009.
- Lewicki R.J., Bunker B.B.: Developing and Maintaining Trust in Working Relationships. W: Trust in Organizations: Frontiers of Theory & Research. Red. R.M. Kramer, T.R. Tyler. Sage, Londyn 1996.
- Nowak D.: Zaufanie w kooperacji przemysłowej. W: Przedsiębiorstwo w warunkach kryzysu. Red. J. Bieliński, R. Płoska. Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2009.
- Stępień В., Szarzeć K: Ewolucja poglądów teorii ekonomii na temat koncepcji człowieka gospodarującego. "Ekonomista" 2007, nr 1.
- Stępień, В.: Instytucjonalne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw międzynarodowych. UE, Poznań 2009.
- Whitley R.: Divergent Capitalisms: The Social Structuring and Change of Business Systems. Oxford University Press, Oxford 1999.
- Whitley R.: European Business Systems: Firms and Markets in Their National Contexts. Sage, Londyn 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171209731