PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4/6 | 357--366
Tytuł artykułu

Strategia marki przedsiębiorstwa branży tekstylnej poprzez inwestycje oraz wzrost rentowności

Warianty tytułu
Brand Strategy of Textile Sector Company Through Investments and Profitability Increase
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu było ukazanie skuteczności zastosowania inwestycji w markę oraz wzrost rentowności, jako działań zmierzających do wzrostu wartości oraz polepszenia sytuacji ekonomiczno - finansowej przedsiębiorstwa tekstylnego. Przedstawienie i ocena podjętych przez firmę działań były możliwe dzięki analizie sprawozdania finansowego, wyliczeniu podstawowych wskaźników stosowanych w analizie finansowej oraz dzięki wywiadowi przeprowadzonemu w badanym przedsiębiorstwie. W wyniku przeprowadzonej analizy udało się wykazać, że badana firma określiwszy segment docelowy w sprzedaży wysokiej jakości wyrobów sportowych, doprowadziła do zwiększenia stopy marży o 100%, zaopatrzyła nową markę w najwyżej jakości surowce, co przyczyniło się do wzrostu jej wartości. Potwierdzeniem tego wzrostu może być poprawiająca się kondycja ekonomiczno - finansowa, co pokazano w artykule. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the article was to show a successful strategy of value increase in conditions of the loss of market share. As the result of conducted analysis of a chosen textile firm, it has been proved, that the economical and financial situation of the firm has improved, especially in the area of profitability. Investments in the brand helped the firm to win the competition and increase its value. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
357--366
Opis fizyczny
Twórcy
  • Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Bibliografia
  • http://www.cafebabel.pl/article/15642/chiny-ubieraj-europ.html.
  • http://www.eksporter.gov.pl/Informacja/Informacja.aspx?Id=18875.
  • http://www.gazetafinansowa.pl/index.php/component/content/article/3876-kto-najlepiej-radzi-sobie-na-rynku-w-czasie-recesji.html.
  • Materiały techniczne i reklamowe badanego przedsiębiorstwa.
  • Sprawozdania finansowe badanego przedsiębiorstwa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210075

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.