PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | Współczesne i perspektywiczne kierunki badań w zarządzaniu przedsiębiorstwami | 203--208
Tytuł artykułu

Społeczności klientów jako narzędzie wzrostu konkurencyjności

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwraca się uwagę na trzy zaobserwowane strategie konkurowania: konkurowanie ceną, strategię dwutorową oraz strategię różnicowania. Dalszy nurt rozważań ukierunkowany jest na analizę strategii zróżnicowania wraz z ważkim jak się wydaje narzędziem, jakim są społeczności klientów. (fragm. tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Frei F.: Jak jednocześnie zwiększyć efektywność operacyjną i jakość obsługi klienta. "Harvard Business Review Polska" 2007, nr 2.
  • Kuczera K.: Zachęty dla entuzjastycznych źródeł informacji. [w:] Wybory strategiczne firm. Red. P. Płoszajski, G. Bełz. SGH, Warszawa 2006.
  • Http://www.futureofcommunities.com
  • Http://www.participate.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210427

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.