PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | Współczesne i perspektywiczne kierunki badań w zarządzaniu przedsiębiorstwami | 551--559
Tytuł artykułu

E-commerce w ujęciu rynku polskiego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono rozwój technologii informatycznej i jej wpływ na przedsiębiorstwa. Przedstawiono rynek elektroniczny, profil klienta e-commerce i zagrożenia łączące się z e-commerce.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Januszewski A.: Gospodarka elektroniczna - formy elektronicznego biznesu. "Przegląd Organizacji" 2001, nr 3.
  • Mercer D.: New Economy Expression: Redefining Marketing in the Multichannel Age. John Wiley & Sons, England 2002.
  • Muther A.: Customer Relationship Management. Electronic Customer Care in the New Economy. Springer, Austria 2002.
  • Sadler Ph.: Zarządzanie w społeczeństwie postindustrialnym. Profesjonalna Szkoła Biznesu, Kraków 1997.
  • Singh R., Iyer L.S., Salam A.F.: The Semantic e-Business Vision. "Communications of the ACM" 2005, Vol. 48, No. 12.
  • Wielewska J., Sikorka D.: Społeczeństwo informacyjne a globalizacja. [w:] Funkcjonowanie gospodarki polskiej w warunkach integracji i globalizacji. Red. D. Kopycińska. Wydawnictwo Naukowe Katedry Mikroekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.
  • Http://www.biznesnet.pl/a/9434/Rynek-e-commerce-do-2010-r.-wzro%B6nie-w-Polsce-o-300-proc.
  • Http://www.e-c.zie.pg.gda.pl/artyk/determinantyl.html
  • http://www.e-c.zie.pg.gda.pl/artyk/komunikacja_EC.html
  • Http://www.e-marketing.p1
  • Http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/179,0,42931.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210585

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.