Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy projekt ma na celu zidentyfikowanie podstaw teoretycznych i metodycznych dla problematyki relacji między podmiotami rynkowymi a podmiotami społecznymi (publicznymi) w ramach współpracy publiczno-prywatnej. Projekt wpisuje się w nurt badań typu case research i zawiera rozpracowanie warstw poznawczo-hipotetycznej i pojęciowej oraz badawczej struktury przypadków. (fragm. tekstu)
Czasopismo
---
Strony
225--243
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- 7 mitów i 3 prawdy o Partnerstwie Publiczno-Prywatnym, PriceWaterhouse-Coopers 2006.
- Bond J., Kirshenbaum R.: Under the Radar - Talking to Today's Cynical Consumer. John Wiley & Sons Inc 1997.
- Brzozowska K.: Partnerstwo publiczno-prywatne. Przesłanki, możliwości, bariery. CeDeWu.PL Wydawnictwa Fachowe, Warszawa 2006.
- Ciupek B., Znaniecka K.: Pozabudżetowe źródła wspomagania rozwoju lokalnego. [w:] Finansowe aspekty rozwoju lokalnego na podstawie badań. Red. T. Famulska, AE, Katowice 2006.
- Gajewska-Jedwabny A.: Wsparcie instytucjonalne motorem rozwoju PPP na świecie. "Gazeta Samorządu i Administracji" 2007, nr 15-16.
- Kępka W.: Gminy muszą budować mieszkania socjalne. "Gazeta Samorządu i Administracji" 2007, nr 11.
- Kępka W.: Inwestycje sportowe w przewadze. "Gazeta Samorządu i Administracji" 2007, nr 15-16.
- Kępka W.: PPP potrzebne jest wsparcie instytucjonalne. "Gazeta Samorządu i Administracji" 2007, nr 11.
- Kępka W.: Partnerstwo ruszy mimo problemów. "Gazeta Samorządu i Administracji" 2007, nr 6.
- Korbus B.P., Strawiński M.: Partnerstwo publiczno-prywatne. Nowa forma realizacji zadań publicznych. LexisNexis, Warszawa 2006.
- Kotler P., Asplund Ch., Rein I., Haider D.: Marketing Places Europe: How to Attract Investments, Industries, Residents and Visitors to Cities, Communities, Regions and Nations in Europe. Financial Times, Prentice Hall 1999.
- Kozłowska A.: Kompleksowe projekty PPP mają szanse na pozyskanie partnera prywatnego. "Gazeta Samorządu i Administracji" 2007, nr 14.
- Kramer J.: Internet jako nowe środowisko dla marketingu. [w:] Internet w marketingu. Red. A. Bajdak. PWE, Warszawa 2003.
- Leaders: The case for brands - Pro Logo: Brands, "The Economist" 2001, Vol. 360.
- Partnerstwo publiczno-prywatne. Red. A. Gajewska-Jedwabna. C.H. Beck, Warszawa 2007.
- Prahalad C.K., Raaswamy Venkat: Przyszłość konkurencji. Współtworzenie wyjątkowej wartości wraz z klientami. PWE, Warszawa 2005.
- Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w nowej Europie. PricewaterhouseCoopers 2004.
- Słomińska B.: Gmina w procesach stymulowania przedsiębiorczości. "Samorząd Terytorialny" 2007, nr 3.
- Ustawa z 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Dz.U. nr 203, poz. 1966.
- Ustawa z 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym. Dz.U. nr 19, poz. 100.
- Ward S.V.: Selling Places The Marketing and Promotion of Town and Cities 1850-2000. E&FN Spon, London 2002.
- Zielona Księga Partnerstw Publiczno-Prywatnych i Prawo Wspólnotowe Kontraktów i Koncesji Publicznych, https://www.mgip.gov.pl/NR/rdonlyres/12B5A328-3485-4858-AC39-88C2976E830B/28963/ksiegappp.pdf.
- Zucchella A., Denicolai S.: Territorial marketing and strategic management for local development: which connections and contradictions? Some reflections on Italian experiences. [w:] Marketing terytorialny. Możliwości aplikacji, kierunki rozwoju. Red. H. Szulce, M. Florek. AE, Poznań 2005.
- Żabiński L.: Podstawowe koncepcje marketingu i ich paradygmaty. [w:] Modele strategii marketingowych. Wybrane ujęcia paradygmatyczne i sektorowe. Red. L. Żabiński. AE, Katowice 2000.
- Żabiński L.: Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych praktyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research. [w:] Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Aspekty teoretyczne i badawcze. Red. T. Żabińska, L. Żabiński. AE, Katowice 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210905