PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | Marketing produktów systemowych/sieciowych : podstawy teoretyczne, zarys metodyki badań | 293--318
Tytuł artykułu

Powiązania sieciowe w procesie kształtowania innowacyjnych produktów odzieżowych : pola i węzłowe tezy badawcze

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem podejmowanych badań typu case-research na potrzeby niniejszego rozdziału jest kształtowanie innowacyjnych produktów odzieżowych w procesie planowania marketingowego lokowanego w modelach biznesu efektywnych we współczesnych warunkach sektora odzieżowego. (...) W trakcie tego etapu badania realizowano badania eksploracyjne, a ich wyniki, których prezentacja stanowi gros niniejszego opracowania, umożliwiły sformułowanie hipotez badawczych i przystąpienie do drugiego etapu badań powiązań sieciowych w procesie kształtowania innowacyjnych produktów odzieżowych. (fragm. tekstu)
Twórcy
Bibliografia
  • Abecassis-Modeas C: Integrating design and retail in the clothing value chain. An empirical study of the organisation of design. "International Journal of Operations & Production Management" 2006, Vol. 26, No 4.
  • Amit R., Zott C.: Value creation in e-business, "Strategic Management Journal", Vol. 22, No 6/7.
  • Barratt M., Oliveira A.: Exploring the experience of collaborative planning initiatives, "International Journal of Physical Distribution & Logistics Management" 2001, Vol. 31, No 4.
  • Boulton R.E.S., Libert B.D., Samek S.M.: Odczytując kod wartości. Jak firmy tworzą wartość w nowej gospodarce. WIG-Press, Warszawa 2001.
  • Brilman J.: Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. PWE, Warszawa 2002.
  • Doyle P.: Marketing wartości. Felberg SJA, Warszawa 2003.
  • Eiriz V., Wilson D.: Research in relationship marketing: antecedents, traditions and integration. "European Journal of Marketing" Vol. 40, No 3/4.
  • Eisenhardt K.M., Sull D.N.: Strategy as Simple Rules. "Harvard Business Review" 2001, January.
  • EMCC case studies. Industrial change in the textiles and leather sector: Hennes & Mauritz, www.eurofound.eu.int.
  • Gronroos Ch.: The relationship marketing process: communication, interaction, dialogue, value. "Journal of Business & Industrial Marketing" 2004, Vol. 19, No 2.
  • Internet Securities Businesswire (www.site.securities.com). IntelliNews "Polish clothing report" 2006, April.
  • Jain C.J.: Business Forecasting Practicies in 2003, "The Journal of Business Forecasting" 2004, Vol .23, No 3.
  • Jin B.: Achieving an optimal versus domestic sourcing balances under demand uncertainty, "International Journal of Operations & Production Management" 2004, Vol. 24, No 12.
  • Karasiewicz G.: Pomiar efektywności strategii marketingowych - kluczowe problemy. "Problemy Zarządzania" 2007, nr 2.
  • Kłeczek R.: Dokąd zmierza marketing. [w:] Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Tożsamość, etyka, przyszłość. Red. L. Garbarski. Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2004.
  • Kotler P., Jain D.C., Maesincee S.: Marketing nie stoi w miejscu. Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnową. Placet, Warszawa 2002.
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  • Kowalska-Musiał M.: Marketing relacyjny-zmiana paradygmatu czy nowa orientacja rynkowa. "Marketing i Rynek" 2006, nr 3.
  • Koźmiński A.K.: Zarządzanie w warunkach niepewności. Podręcznik dla zaawansowanych. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
  • Lee C.M.C., Myers J., Swaminathan B.: What is the Intrinsic Value of the Dow? "The Journal of Finance" 1999, Vol. 54, No 5.
  • Liker J.K.: Droga Toyoty. MT Biznes, Warszawa 2005.
  • Mazaira A., Gonzales E., Avendano R.: The role of market orientation on company performance through the development of sustainable competitive advantage: the Inditex-Zara case. "Marketing Intelligence&Planning" 2003, No 21, Vol. 4.
  • Michalski M.: Zarządzanie przez wartość. Firma z perspektywy interesów właścicielskich. WIG-Press, Warszawa 2001.
  • Obłój K.: Tworzywo skutecznych strategii. PWE, Warszawa 2002.
  • Panfil M.: Wprowadzenie do wyceny spółek. [w:] Metody wyceny spółki. Perspektywa klienta i inwestora. Red. M. Panfil, A. Szablewski. Poltext, Warszawa 2007.
  • Payne A.: Handbook of CRM. Achieving Excellence in Customer Management. Butterworth-Heinemann, Oxford 2006.
  • Penc J.: Leksykon biznesu. Słownik angielsko-polski. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997.
  • Pszczołowski T.: Mała encyklopedia prakseologii i teorii organizacji. Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Warszawa 1978.
  • Richardson J.: Vertical integration and rapid response in fashion apparel. "Organization Science", Vol. 7, No 4.
  • Romanowska M.: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa 2004.
  • Sector Futures. Textiles and Leather in Europe: the end of an era or a new beginning? European Monitoring Centre of Change, www.eurofound.eu.int.
  • Siudak M.: Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Politechnika Warszawska, Warszawa 2001.
  • Slywotzky A.J.: Value Migration. How to Think Several Moves Ahead of the Competition. Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts 1996.
  • Stalmach R.: Zarządzanie firma w interesie akcjonariuszy. Difin, Warszawa 2005.
  • Ulaga W., Eggert A.: Relationship value and relationship quality. Broadening the nomological network of business-to-business relationship. "European Journal of Marketing" 2006, Vol. 40, No 3/4.
  • Venkatraman N., Henderson J.C.: Real strategies for virtual organizing. "Sloan Management Rewiev", Vol. 40, No 1.
  • Wilson D. T.: An integrated model of buyer-seller relationships. "Journal of the Academy of Marketing Science", Vol. 23, Fall.
  • Zarządzanie strategiczne. Koncepcje - metody. Red. R. Krupski. AE, Wrocław 1999.
  • Zarzecki D.: Metody wyceny przedsiębiorstw. Fundacja Rozwoju Rachunkowości, Warszawa 1999.
  • Żabiński L.: Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, systematyka. [w:] Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Aspekty teoretyczne i badawcze. Red. T. Żabińska, L. Żabiński. AE, Katowice 2007.
  • Żabiński L.: Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych praktyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research. [w:] Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Aspekty teoretyczne i badawcze. Red. T. Żabińska, L. Żabiński. AE, Katowice 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210911

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.