PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu | 226--231
Tytuł artykułu

Sposoby budowania wizerunku firmy w serwisie www

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawione rozważania dowodzą, że istotnym orężem w walce konkurencyjnej jest znajomość technik i narzędzi stosowanych w Internecie, które pozwalają na poznanie potrzeb i zwyczajów użytkowników oraz jak najlepsze dostosowanie oferty do ich oczekiwań. Nowe możliwości, jakie daje era informacji, i coraz większe zainteresowanie Internetem jako medium reklamowym będą prowadzić do tworzenia całkowicie nowych form marketingu internetowego jako znaczącej części szeroko rozumianego e-biznesu. (fragment artykułu)
Twórcy
Bibliografia
  • http://niemowle.onet.pl/pl_PL/virtual_academy.php.
  • http://piana.artegence.com.
  • http://www.opszczolach.pl.
  • http://www.siteimpulse.eom/wiedza/branding_w_internecie.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211635

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.