PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 11 | 20--32
Tytuł artykułu

Marketing relacyjny w usługach daktyloskopijnych

Warianty tytułu
Relational Marketing in Dactyloscopy/Fingerprint-Service Process
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Cele artykułu to uzasadnienie roli budowania, tworzenia, utrzymania i wzbogacania relacji z klientem, w aspektach zmieniają się sposobów postrzegania swoich relacji z otoczeniem oraz dążenia do zawarcia transakcji z uwzględnieniem budowania więzi weryfikowanej długoletnim utrzymaniem klienta usług daktyloskopijnych w procesie wykrycia sprawcy czynu zabronionego prawem, a z drugiej przedstawienie wyników własnych badań empirycznych potwierdzających znaczenie tych relacji w ujęciu teoretycznym i utylitarnym. (skrócony abstrakt oryginalny)
EN
The aim of this article is justification for the role of building, creating, maintaining and enhancing relationship with customer in the way to change perceptions of their relationship with the environment and the desire to enter into a transaction with regard to building ties verified by long-term maintenance of client fingerprint/dactyloscopy services in the process of detection of the perpetrator of an offense by law. On the other hand presentation of the results of own empirical studies to confirm the importance of these relationships in terms of theory and utility. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
20--32
Opis fizyczny
Bibliografia
  • 1. Biszewska B., Audyt informatyczny w instytucjach skarbowych, [w:] Studia i prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania nr 16, Uniwersytet Szczeciński, Zeszyty naukowe nr 564, Szczecin 2009.
  • 2. Cielecki T., Policja - z jakością w XXI wiek, Wydawnictwo Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, Legionowo 2001.
  • 3. Gasik S., Zarządzanie ryzykiem, PMI Poland Chapter: http://finanse.nf.pl
  • 4. Grudzewski W.M., Hejduk l.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M., Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych, Difin S.A., Warszawa 2007.
  • 5. Letkiewicz A., Geneza i istota jakości w literaturze przedmiotu, [w:] Misiuk A., Letkiewicz A., Szankin T., (red.), Zarządzanie jakością w Policji, Wydawnictwo WSPol., Szczytno 2002.
  • 6. A. Letkiewicz A., Kierunki i metody doskonalenia organizacji pracy Policji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007.
  • 7. Mazur A.D., K. Jaworska, CRM. Zarządzanie kontaktami z klientem, MADAR Sp. z o.o., Zabrze 2001.
  • 8. Misiuk A., Rajchel K., (red.), Podstawy organizacji i kierowania. Wybrane problemy, Wydawnictwo WSPol. Szczytno.
  • 9. Kalinowski S., Biegły i jego opinia, Wydawnictwo CLK KGP, Warszawa 1994.
  • 10. Słownik współczesnego języka polskiego, Wilga, Warszawa 1998.
  • 11. Storbacka K., Lehtinen J., Sztuka budowania trwałych związków z klientami. CRM, Kraków 2001.
  • 12. Tomaszycki K., Kwarcińsk S., Badania biegłości - doskonalenie jakości badań daktyloskopijnych, [w:] P. Rybicki, T. Tomaszewski, (red.), Daktyloskopia 100 lat na ziemiach polskich, Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Prawa i Administracji UW, Warszawa 2009.
  • 13. Wereda W., Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług, Difin S.A., Warszawa 2009.
  • 14. Zeithaml V.A., Bittner M.J., Services Marketing, McGraw-Hill, New York 1996.
  • 15. Kodeks karny (Dz. U. z1997 nr 88 poz. 553, z późn. zm.).
  • 16. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 1997 r., Nr 89, poz. 555, z późn. zm.).
  • 17. Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2002 r. Nr 7, poz. 58 z późn. zm.). 18. Norma ISO 9004:2009. 1. Biszewska B., Audyt informatyczny w instytucjach skarbowych, [w:] Studia i prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania nr 16, Uniwersytet Szczeciński, Zeszyty naukowe nr 564, Szczecin 2009.
  • 2. Cielecki T., Policja - z jakością w XXI wiek, Wydawnictwo Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, Legionowo 2001.
  • 3. Gasik S., Zarządzanie ryzykiem, PMI Poland Chapter: http://finanse.nf.pl
  • 4. Grudzewski W.M., Hejduk l.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M., Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych, Difin S.A., Warszawa 2007.
  • 5. Letkiewicz A., Geneza i istota jakości w literaturze przedmiotu, [w:] Misiuk A., Letkiewicz A., Szankin T., (red.), Zarządzanie jakością w Policji, Wydawnictwo WSPol., Szczytno 2002.
  • 6. A. Letkiewicz A., Kierunki i metody doskonalenia organizacji pracy Policji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007.
  • 7. Mazur A.D., K. Jaworska, CRM. Zarządzanie kontaktami z klientem, MADAR Sp. z o.o., Zabrze 2001.
  • 8. Misiuk A., Rajchel K., (red.), Podstawy organizacji i kierowania. Wybrane problemy, Wydawnictwo WSPol. Szczytno.
  • 9. Kalinowski S., Biegły i jego opinia, Wydawnictwo CLK KGP, Warszawa 1994.
  • 10. Słownik współczesnego języka polskiego, Wilga, Warszawa 1998.
  • 11. Storbacka K., Lehtinen J., Sztuka budowania trwałych związków z klientami. CRM, Kraków 2001.
  • 12. Tomaszycki K., Kwarcińsk S., Badania biegłości - doskonalenie jakości badań daktyloskopijnych, [w:] P. Rybicki, T. Tomaszewski, (red.), Daktyloskopia 100 lat na ziemiach polskich, Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Prawa i Administracji UW, Warszawa 2009.
  • 13. Wereda W., Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług, Difin S.A., Warszawa 2009.
  • 14. Zeithaml V.A., Bittner M.J., Services Marketing, McGraw-Hill, New York 1996.
  • 15. Kodeks karny (Dz. U. z1997 nr 88 poz. 553, z późn. zm.).
  • 16. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 1997 r., Nr 89, poz. 555, z późn. zm.).
  • 17. Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2002 r. Nr 7, poz. 58 z późn. zm.). 18. Norma ISO 9004:2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211655

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.