Warianty tytułu
Purchase a New Process to Produce Food Market
Języki publikacji
Abstrakty
Cechą charakterystyczną polskiego rynku jest duża liczba innowacji produktowych, które nie znajdują zaineresowania u konsumentów, oraz ich mało radykalny charakter. Nowy produkt żywnościowy to najczęściej tylko zmodyfikowane: opakowanie, forma, konsystencja, rodzaj dotychczasowego produktu lub też wprowadzenie dodatkowego smaku, formy, opakowania, rodzaju, konsystencji produktu. Przyczyną takiego stanu jest wysoki poziom tradycjonalizmu w zwyczajach żywieniowych konsumentów. (fragment teksu)
One of the most important determinants of the success the enterprise on competitive the food market is the introduce of the innovations. Contemporary the food market is the market of the high level innovative which is the conseąuence of still changing consumers needs and expectation. The article presents the process of purchasing of product innovations in the market of food products (for example, convenient food). Built model of purchase of product innovations is the result of research conducted in the years 2007-2009 to 1600 samples of respondents in Wielkopolska. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
248--256
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
- Drewnowska B., Kucharczyk K., 2010, Polacy w kryzysie gotują sami, [online], http://www.rp.pl/artykul/141009,454281.html, [dostęp: 30.03.2010].
- Korejwo J., 2009, Rośnie rynek dań -flaki, klopsy i pulpety, Rynek Spożywczy nr 1-2. Marka kryterium wyboru, 2009, Wiadomości Handlowe, 2.
- Prusek T., 2006, Idą tłuste lata dla rynku dań gotowych, Gazeta Wyborcza, 21.08.2006.
- Raport TNS OBOP 2007, Znaczenie miejsca wytwarzania produktów w wyborach konsumenckich, [online], http://ww w.egospodarka.pl/27649,Co-wplywa-na-decyzje-zakupowe-Polakow,l,39,l.html Sprintem do stołu, 2007, Magazyn Handlowiec Info, 9.07.2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211885