PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 209 | 171--180
Tytuł artykułu

Znaczenie marketingu społecznościowego w komunikacji marketingowej firmy z młodymi użytkownikami Internetu : prezentacja wyników badań

Warianty tytułu
The Importance of Social Media Marketing in Marketing Communication with Young Internet Users - the Presentation of Research Results
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono zagadnienie marketingu społecznościowego, który coraz częściej stanowi istotny element komunikacji marketingowej firmy. W obliczu wzrostu użytkowników Internetu i popularności portali społecznościowych przeprowadzono badania dotyczące opinii młodych konsumentów na temat nowego podejścia do nawiązywania relacji z przedsiębiorstwami. Uzyskane opinie pozwoliły na sformułowanie wniosków dotyczących oczekiwań odbiorców, które mogą mieć istotny wpływ na wybór strategii marketingowej firmy. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents a social marketing problem, which more and more often becomes an important part of companies marketing communication. In the face of the growth of the number of the Internet users and the popularity of social networking portals the research was carried out. The research is relating to young consumers opinion about the new approach to establish relationships with companies. The obtained responses allowed to draw conclusions on the expectations of customers, which may have a significant impact on the choice of companies marketing strategy. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
171--180
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Internet World Stats, 2011, www.internetworldstats.com/stats.htm [dostęp: 01.03.2011].
  • Kotler, P., Kartajaya H., Setiawan I., 2010, Marketing 3.0, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.
  • Małeccy, M. i B., cop. 2008, Analiza rozwoju portali społecznościowych w Internecie, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa, www.web.gov.pl/g2/big/2009_03/4b73f7a761bf29569a4114ad53b7b8d9.pdf [dostęp: 06.11.2011].
  • Shvoong, 2007, Człowiek jako istota społeczna, socjalizacja, więzi i grupy społeczne, 2 kwietnia, www.pl.shvoong.com/social-sciences/499511-człowiek-jako-istota-społeczna-socjalizacja/ [dostęp: 08.11.2011].
  • Social Bakers, Facebook Statistics by country, www.socialbakers.com/facebook-statistics/ [dostęp: 08.11.2011].
  • Wirtualne Media, 2011, comScore: 1,1 mld użytkowników portali społecznościowych na świecie, 29 września, http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/comscore-1-1-mld-uzytkownikow-portali-spolecznosciowych-na-swiecie
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171212313

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.